*969*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﻟﺖ ﻭﺍﺳﻪ ﻪ ﺑﯽ ﻣﻌﺮﻓﺖ ﺗﻨﮕﻪ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﺑﻐﻀﺘﻮ ﻗﻮﺭﺕ ﻣﯿﺪﯼ ﮐﻪ ﻪ ﻭﻗﺖ ﮔﺮﻪ ﻧﮑﻨﯽ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺁﻫﻨﮕﯽ ﮔﻮﺵ ﻣﯿﺪﯼ ﺎﺩ ﻪ ﻧﻔﺮ ﻣﯿﻔﺘﯽ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻣﯿﺎﯼ ﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﯽ ﻣﯿﮕﯽ : ﯿﯿﺎﻝ... ....

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﻭﺍﺱ ﺧﻮﺩﺕ ﺁﻭﺍﺯﯿﺨﻮﻧﯽ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﺍﻦ ﺭﻭﺯﺍ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻏﺮﻕ ﺷﺪﯼ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﺣﺘﯽ ﺗﻮﯼ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻫﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﮔﻢ ﮐﺮﺩﯼ ...

 

ﺗﻮﯽ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﯽ ﭼﻪ ﺭﺨﺘﯽ ﺧﻮﺩﺗﻮ ﺧﺎﻟﯽ ﮐنـی...

 

به سلامتیه تو... !!

 

به سلامتیه من که همه ی اینا رو یه جا دارم !!!



نظرات شما عزیزان:

Saman Azimi
ساعت2:23---30 تير 1392
نشستم...
خسته شدم...
دیگر قایق نمیسازم...
پشت دریاها هر خبری که میخواهد باشد، باشد...
وقتی از تو خبری نیست...
قایق میخواهم چه کار...
مرا همین جزیره کوچک تنهایی هایم بس است ...!!!


Saman Azimi
ساعت2:19---30 تير 1392
اكنـــــون تـو رفتـــه اى ، مـن هـم خواهــــــــم رفتــــــــ....
تنهــــا فــرق تـو بـا مـن در ايــن استــــــ كـه مـن شــــاهد رفتنتــــــ بــودم امـا تــــــو...


m.عاشق
ساعت11:01---18 تير 1392
اولبن بار نیست که گریه میکنم ولی اولین بار که گریه ارومم نمیکنهراستی لینکت کردم

m.عاشق
ساعت10:59---18 تير 1392
سلام عزیزم ..منم خیلی ازت خوشم اومد ممنون از نظرات خوت و وبت فوق العده قشنگه ...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 16 تير 1398برچسب:,| 19:12|ملینا آریا|

MisS-A