*662*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

من برای تنها نبودن ، آدم های زیادی دور و برم دارم !

 


آن چیزی که ندارم ؛ کسی برای با هم بودن است



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت22:12---22 آذر 1391
اره بخدا

رضا
ساعت19:26---22 آذر 1391
گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست


بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست


گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن


گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست


پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف


تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست


گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت


جز عشق تو در خاطر من مشغلهای نیست


رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت


بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست


زينب
ساعت16:51---22 آذر 1391
سلام مطالب خيلي قشنگي ميزاري ولي آهنگ وبت اصلا همخوني نداره ميشه برشداري

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 22 آذر 1391برچسب:,| 16:40|ملینا آریا|

MisS-A