*967*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

ﺧــــﻮﺩ ﺁﺯﺍﺭﯼ ﻌﻨــــﯽ:

 

ﯿــــﺮﯼ ﺍﻭﻧﺠﺎﻫﺎــــﯽ ﮐـــﻪ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﺧﺎﻃــــﺮﻩ ﺩﺍﺷﺘــــﯽ …

 

ﻭ ﺑﻌـــــﺪ ﺑــــﻪ ــــﺎﺩﺵ ﻣــــﯿﯿﺮﯼ.....!!!



نظرات شما عزیزان:

گرگنما
ساعت22:00---21 تير 1392
چه خبرا مدتی نبودی چرا

Saman Azimi
ساعت2:04---21 تير 1392
پیام سامان عظیمی:
سلام... سلام دوست های گلم
میدونم تو این مسیر سرد زندگی,ازیه جایی ,دیگه باید تنهایی من سفر کنم , قصد نداشتم با این آهنگ گونه هاشو تر بکنم
اما...
امیدوارم احساس من از میون این همه نت , از لا به لای واژه ها دردمو منتقل کنن , بفهمه عاشقش شدم....دردی که خیلی ها دارن , وابسته به کسی شدن...
آره...
دیگه کوه دردم ولی اینو خوب میدونم برای موندنش هر کاری کردم
این آهنگ تمومه احساس الان منه پس ازتون خواهش میکنم تو منتشر کردن ترانه م قدم تازه ایباشید...
برای پیشرفت من...
لطفا به اشتراک بذارید...
سپاس از این همه لطف و محبت...
............................سامان عظیمی..............................
Salam dooste azizam ,
Oomadam begam k ahangam ba'd az maah ha talash bel'akhare montasher shod, kheyli khoshhal misham nazaretoo dar morede ahangam bedoonam, pishapish mamnoon az hozoure garmet, montazeramaaaaa,
lotfan download konid.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|یک شنبه 16 تير 1398برچسب:,| 19:10|ملینا آریا|

MisS-A