*934*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

خنده ام میگیرد


وقتی پس از مدتها بی خبری،


بی آنکه سراغی از این دل بگیری


می گویی دلم برایت تنگ است


یا دلم را به بازی گرفته ای،


یا معنای واژه ها را خوب نمی دانی ؟


دلتنگی … ارزانی خودت،


من دیگر دلم را به خدا سپرده ام



نظرات شما عزیزان:

عزرائیل
ساعت16:23---25 اسفند 1391
دخـتـــرک رفـت
ولـــی زیــر لـــب ایـن را میگـــفت

:

” اون یقیــنـا پـــی معـشــــوق خـــودش مــی آیــــد “

پـســـــرک مـــانـد ولـــی روی لـبـــش زمـــزمـه بـــود

:

” مطـــمئـنـــا کـــه پشـــیـمــون شـــده بــرمیــگرده “

عـــشـق قــــربـانـــی مـظــــلـوم ” غـــــرور ” اســت هــــنــــوز . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:,| 19:28|ملینا آریا|

MisS-A