*1003*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

خیلی سخته


عاشق کسی باشی که حتی روحشم خبرنداشته باشه....!!!


اما خیلی شیرینه که..


یواشکی...


عاشقانه....


نگاهش کنی و توی دلت بگی:


" آخه لامصب خیلی دوستت دارم...!!! "



نظرات شما عزیزان:

بهروز
ساعت17:44---1 فروردين 1393
حسی که شامل بنده تاحالا نشده؟؟
خداروشکر
ولی عاشق باشی به وقتش به طرفت نگی 100درصد چوبشو میخوری؟؟حتما یکی میاد دلشو میبره؟؟؟توحسرت میمونی؟


Saman Azimi
ساعت21:47---8 بهمن 1392
Salam melina khanoom..
Rastesh
Bad Az Moddat Ha
Ahange Jadidam Montasher Shod...
Khoshal Misham age Nazareto Dar Moredesh Bedoonam o Mesle Hamishe Hozoure Garme to, Too Webam Dashte Basham... Please Download ...
Bebakhshid k Moddati Naboodam...
Omidvaram betoonam zahematetoon ro jobran Konam...
mamnoon babate hame che...
Khake Patoonam.
.................. Saman Azimi ....................



عزرائیل
ساعت20:20---9 دی 1392
ملینا خانوم کلا ناپیدایی
پاسخ: سلام... مریضم عزرائیل ... دیروز انقدر حالم بد شد که رفتم بیمارستان... فشارم 15 بود... میفهمی یعنی چی؟ بهرحال ببخشید...


Saman Azimi
ساعت22:23---7 دی 1392
خدايا…!
ببخش
امانت دار خوبى نبودم
دلى که داده بودى…شکست…!!!


Saman Azimi
ساعت22:16---7 دی 1392
گاهى وقتا دلم ميخواد يکي ازم اجازه بخواد
که بياد تو تنهاييم …. و من اجازه ندم !
و اون بى تفاوت به مخالفتم بياد تو و آروم بغلم کنه و بگه
مگه من مردم که تنها بمونى...


Saman Azimi
ساعت22:06---7 دی 1392
ميدانم خــــدا…
يک روز ميفهمى که خيلى دوستت دارم…
و آن وقت با خودت ميگويى:
کاش تمام دعاهايش را مستجاب ميکردم!
بنده ى خوبى بود!!!
ــــــــــــــــــــــــــــ ـــ
Salam Melina Khanoom...
y jooraie bargashtam... bebakhshid k naboodam ,...


مرسده
ساعت16:31---1 دی 1392
سلاااااااام عجقم!!!!!
دلم براتتتتتتت یذره شده!!!!
بیشور یوقت خبری از ما نگیریا!!
البته درکت میکنم. خیلی درسا زیاده
راستی خبرو شنیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


سارا
ساعت23:22---23 آذر 1392
اره....خیلی بده خیلی سخته

mohamad reza
ساعت23:25---22 آذر 1392
ملینا میدونم درک میکنم حالتو حال منم الان همینه هیچی ارومم نمیکنه چرا ما باید زجر بکشیم مگ گناه ما چیه چز عاشقی دارم دیوونه میشم

داداش مرتضی
ساعت10:43---22 آذر 1392
ابجی خبرمو نمیگیری .پستات قشنگ بود خوندمشون.بیا اجییییی منتظرتم
اجی لینکم کن دیگه
به رفیقات وبلاکمو بده بیان مرسی اجی گل من


mohamad reza
ساعت10:34---21 آذر 1392
تمام ادما


توی زندگیشان یک ماجرای \" پنهونی \" دارند





یک اتفاق پنهونی





یک حس پنهونی





یک آدم پنهونی





شاید هم یک عشق پنهونی
.
.
.
..سلام دوست قدیمی خوبی دیگه به ما سر نمیزنی


mina19
ساعت14:49---20 آذر 1392
سلام ملینا جون خوبی ؟؟؟دلم برات خیلی تنگ شده بودبهم سر بزن

تنها
ساعت22:25---11 آذر 1392
ملینا الان همین حسو دارم
پاسخ: الهی قربونت بشم.... درکت میکنم عزیزم.... من چند سال تو این حس لعنتی ...تو این برزخ تموم نشدنی دست و پا زدم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|پنج شنبه 7 آذر 1398برچسب:,| 18:45|ملینا آریا|

MisS-A