شرف

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...


مار در آستین شرف دارد به تو

مار را خودم پرورش داده ام


نیش تو دست پرورده ی کیست ؟!



نظرات شما عزیزان:

پرنسس
ساعت0:39---25 آبان 1391
دروغ میگفتـن کہ " ها " علامت جمع است . . .
پس چرا وقتے تن + ها را جمع کردم . .
خودم مانـدم و خودم . . .!


عزراییل
ساعت20:36---24 آبان 1391
سلاااااااااااااااااااااااام

عزرائیل برگش

قالب جدید مبارک
پاسخ:سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام. به سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامتی. میسی گللللللللللللللللللللللللللللم.


اجی فرشته
ساعت20:27---24 آبان 1391
اجی از ته قلبم ارزو می کنم شاد باشی

زندگیت روی قشنگترین ریل بیوفته پاسخ:مرسی فرشته جان. منم برات بهترین ها رو ارزو دارم.


شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت12:31---23 آبان 1391
سلام آجی ملی

خوبی؟؟؟

درسا خوب پیش میره؟؟؟

تم جدید مبارک

مثل همیشه بیست

سری به منم بزن



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,| 16:30|ملینا آریا|

MisS-A