حسرت

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

شنیدم ،داره تو قلبت یه نفر ،جام و میگیره

 

دیگه هیچکی نمیتونه، جلو اشکام و بگیره


نیستی و دارم میسوزم


گریه داره حال و روزم


نمیدونم چرا اما ، تو رو دوست دارم هنوزم...

 



نظرات شما عزیزان:

حنان
ساعت23:24---25 شهريور 1391
سلام ملینا جونــم

خوبی عزیزم؟من یهـ مدتی وبلاگـو آپ نکردمــ بهـ یهـ دلایلی اما حالا دوبارهـ برگشتمـ خوشحالـ میشمـ بازمـ حضورتو ببینمــ

خیــلی دوستـ دالم دوست جونیمپاسخ: مرسی از حضور گزمت ... در اولین فرصت میام...


ندا
ساعت17:05---23 شهريور 1391
بله روگفتی تموم شداین دیگه آخرکاره

هی می خوام بگم مبارک ولی بغضم نمی ذاره



سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال می شم به منم سربزنی ونظرتوبگی واگه قابل دونستی خبربده که تبادل لینک کنیم
پاسخ: جمله ی نازی بود . مرسی . چشم سر میزنم . شرمنده من تبادل لینک نمیکنم .


Mortezak
ساعت14:40---18 شهريور 1391
مرتضی همیشه راس میگه اما بازم ممنون ملینا خانوم

مهرسا
ساعت13:46---18 شهريور 1391
ملينا جون ببخشيد دير شد. حال روحيم اصن خوب نبود..

آقا مرتضي راس ميگه خودتو واسه اون ناراحت نكن!!
پاسخ: عزیزم چت شده ؟


Mortezak
ساعت15:35---17 شهريور 1391
واسش نارحت نشو عزیزم اون ارزش تو رو نداشت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 17 شهريور 1391برچسب:,| 15:13|ملینا آریا|

MisS-A