*647*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت13:14---20 آذر 1391
سلام
خوبین؟
اشکالی نداره
من بیشتر وقتا یاهوم بازه
هر وقت خواستین بیاین
چون کارم طراحیه یاهوم باید همیشه باز باشه
از هرجایی ک دوست دارین شروع کنید
گوش میکنم به حرفاتون


پرنسس
ساعت12:49---20 آذر 1391
میان آن همه الف و ب دبستان،



آنچه در زندگی واقعیت داشت،



خط فاصله بود............


mina19
ساعت18:34---19 آذر 1391
دلتنگ نباش

مے گوينـد قِسمتـــ نيستـــ حِکمَتـــ استـــ



خدايـآ...



مـَن معنیِ قِسمتـ و حِکمَتـــ را نمے دانمــ



امـآ تـو معنےِ طاقَتــــ رآ مے دانـی ... مـَگــَر نــه ؟؟؟
پاسخ:مرسی که اومدی مینا جوووون. ممنون از کامنت زیبات ...


reza
ساعت16:14---19 آذر 1391
منم چند روز نبودم اصلا
خیلی بهم ریخته بودم
نمیدونم چم شده
خیلی داغون تر شدم
دلم میخواد بشینم گریه کنم
ول نمیتونم


reza
ساعت16:12---19 آذر 1391
سلام
خوبین ملینا خانوم؟
من سرو پا گوشم
اگه میتونید یاهو مسنجر نصب کنید
من ساعت 7 میام نت
یاهو مسنجر نصب کتید تا راحت تر بتونید حرف بزنید
واقعیتش من حرف زیاد دارم
ساعت 7 میام
موفق باشید


Mortezak
ساعت15:05---19 آذر 1391
منو یادت نمیاد میدونم / تا همینجاشم ازت ممنونم / دیگه حتی نفسم درنمیاد / کاری جز دعا ازم بر نمیاد / برو خوش باش برو شیرینم / من به آینده ی ت خوشبینم / برو که الهی خوشبخت بشی / مثلِ من درد جدایی نکشی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 18 آذر 1391برچسب:,| 20:23|ملینا آریا|

MisS-A