خداحافظ

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

 

 

خداحافظ خاطرات من ...


دیروز لب دریا ، با هر سنگی که

 

تو اب انداختم شما ها رو هم به دریا سپردم ...


میدونم یه روزی پستون میزنه و باز بر میگردید پیشم ...


ولی بذارید یه کم ازاد و رها باشم ...



نظرات شما عزیزان:

ساعت23:24---1 مهر 1391
خداحافظ اولین پیوند...اولین سوگند آخرین لبخند...خدا حافظ لحظه های ما....نا تموم موندن وعده های ما....

خداحافظ آغوش بی وقفه...دوستت دارم آخرین حرفه....

خداحافظ....
پاسخ: خداحافظ


Emo BOy
ساعت11:59---1 مهر 1391
خداحافظی باخاطرات سخته ولی کار که نشد نداره دارم سعی میکنم ولی خیلی سخته
پاسخ: مطمئن باش باهاش کنار میای. پایان شب سیه سپید است..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,| 15:25|ملینا آریا|

MisS-A