*830*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

کــــــــــــــاش میدانستم

 

چه کسی این سرنوشت را برایم بافت...

 

آن وقت به او میگفتم

 

یقه را آنقدر تنگ بافته ای که

 

نمیتونم بغض هایم را فرو بدهم!!



نظرات شما عزیزان:

Mr PACT
ساعت0:57---26 دی 1391
بعد این همه سال یکم گشاد هم نشده و نمیشه! بجاش این یقش روز به روز داره تنگ تر هم میشه!

شـیـ♥احسان♥ـطون
ساعت11:52---25 دی 1391
کاش...

بنده خاكي
ساعت13:07---24 دی 1391
سلام.
من از جنس خاكي بودم كه به خاطر صداقتم,منو زير سوال بردن!
من از جنس خاكي بودم كه به خاطر محبتي كه ميكردم انگه ديووانگي رو بهم زدن!
من از جنس خاكي بودم كه به خاطر عاشقي محكومم كردن به مرگ!
من اونيم كه نامرداي روزگار زنده به گورم كردن...بعدم همون نامردا اومدن سرخاكمو برام گريه كردن!!!!
بابت اينكه بهم سر زدي ممنونم...
اگه اشكالي نداشته باشه بازم بهت سر ميزنم..
اگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 23 دی 1391برچسب:,| 20:31|ملینا آریا|

MisS-A