*841*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

فقط كافيه دلت گرفته باشه....:

 

بوي يك عطر آشنا....

 

شنيدن يك آهنگ قديمي...

 

حتی یک تشابه اسمی ....

 

داغونت ميكنه داغون.........!!!

 

 

** تجربه کردم که میگم !



نظرات شما عزیزان:

Mr PACT
ساعت22:33---2 بهمن 1391
منم تجربه کردم و همچنان گهگاهی تجربه میکنم...

بنده خاكي
ساعت17:49---1 بهمن 1391
من خيلي وقت پيش قبل از تو اين متن رو

توي وبلاگم گذاشته بودم...

اين متن رو منم حس كردم...

بي نظيره...

اوج داغون شدنو ميگم...
پاسخ: هی روزگار ...


mina19
ساعت16:08---1 بهمن 1391
وای نگو که بد داغونم

بنده خاکی
ساعت19:02---29 دی 1391
مانه را نفرین نکن ...

آن که بایستی نفرین شود، خودکار قرمزی است که سر کلاس ادبیات ازمن قرض کردی ...

آخر تو جزوه هایت را رنگارنگ می نوشتی ...

و من فقط و فقط بایک رنگ ...

حالا هم دیر نشده ، خودکارم را پس بده ...


تنهای شیطون
ساعت22:35---27 دی 1391


בפֿــتر بــבاפֿـــلاق
ساعت11:19---27 دی 1391
قبول دارم این جمله رو

roz meshki
ساعت23:37---26 دی 1391
















































































































































































































































































































































































mehran
ساعت23:17---26 دی 1391
سلام
وبلاگ زیبایی داری.
ممنون میشم به منم سر بزنی
اگه با تبادل لینکم موافق بودی بهم بگو.
ممنون
منتظرتمااااا


فروغ
ساعت22:50---26 دی 1391
سلام خانومی..وبلاگت خیلی محشره..دوست داشتی یه سر به منم بزن و نظرتو راجع به داستانم بهم بگو.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|سه شنبه 26 دی 1391برچسب:,| 22:30|ملینا آریا|

MisS-A