*941*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

حوا که بغض کند

 

خدا هم اگر برایش سیب بیاورد

 

باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند .



نظرات شما عزیزان:

مرجان جون
ساعت22:00---15 فروردين 1392
سلام عالیهههههههههههههه

Mha
ساعت21:12---9 فروردين 1392
دیگر کافیست!
عاشق ترین مرد،آدم بود
که بهشت را به لبخند حوا فروخت!
دوباره سیب بچین حوا!
من خسته ام،بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند.
=========================
سلام.
خوبی؟؟؟
گلم لینکت کردم من با اجازه!!


گرگنما
ساعت22:14---5 فروردين 1392
البت اگه ادمی وجود داشته باشپاسخ: وجود داره. انقد بدبین نباش.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 26 اسفند 1391برچسب:,| 16:40|ملینا آریا|

MisS-A