*954*

مخروبه ی رویا ....

من عاشق خیابانی هستم که...........هیچ وقت قسمت نشد باهم در آن قدم بزنیم........ ...

 اونی که وقتی دانشگاه قبول شد بهم خبر داد!


ازش پرسیدم من چندمین نفری هستم که با خبر شدم!

بهم گفت مگه غیر تو کس دیگه‌ای رو دارم؟

اما حالا
......!!!!

 

* مخاطب خاص و قشنگم ، تموم زندگیم ....

آره با توام ...

یادته عشق قشنگم ؟

روزی که دانشگاه قبول شدی؟

کاش دنیا دهن باز میکرد و تو پا تو اون دانشگاه لعنتی نمیذاشتی.....

یادته امینم ؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

Mha
ساعت11:30---6 ارديبهشت 1392
مـــن برای تنهــــــــــــــــا نبـودن ..

آدمهای زیادی دور و برم دارم !!!

آن چیزی که ندارم کسی برای

" بـا هــــــــــــــــم بـودن "

است ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 31 فروردين 1392برچسب:,| 20:16|ملینا آریا|

MisS-A